Beste adviseur,
net zoals voorgaande jaren willen wij inzichtelijk krijgen wat er goed gaat in onze samenwerking en waar nog ruimte is voor verbetering. Daarbij willen wij ook verifiëren of de verbeteringen die wij hebben doorgevoerd hebben geleid tot een hogere klanttevredenheid.
Een optimaal tevredenheidsonderzoek voor jezelf?
Dat kan! Houd bij het invullen rekening met de volgende zaken:
- Vul het tevredenheidsonderzoek namens jezelf in en niet voor het gehele kantoor (indien er meerdere personen werkzaam zijn). Het is echt crucicaal dat er minimaal een deelnemer reageert per functie. Dat geeft het meest objectieve beeld qua trend in goede- en verbeterpunten
- Motiveer jouw collega’s om deel te nemen. Het kost slechts 10 minuten van je kostbare tijd. Alle deelnemers krijgen sowieso de conclusie en verbeteracties toegestuurd.
Alvast bedankt voor jouw hulp en succes met het invullen.
Met vriendelijke groet,
Ronnie Krösschell
Partner en operationeel manager
Ons verhaal
Wij zijn dienstbaar en we faciliteren. Dat zit in ons bloed, dat geeft ons bestaansrecht en daar krijgen we energie van. Zonder jou, de adviseur, bestaat er geen Acura.
Onze visie
Wij willen de beste kleine serviceprovider blijven en zijn van Nederland.
Klantbeloften
Onze klantenbeloften vormen de basis die onze visie mogelijk maakt:
- Actief
- Deskundig
- Persoonlijk