Hoe kunnen we jou helpen?
Wij zijn dienstbaar en wij faciliteren. Dat zit in ons bloed, dat geeft ons bestaansrecht en daar krijgen we energie van. Zonder jou, de adviseur, bestaat er geen Acura. Daarom willen we jou goed leren kennen, zodat we jou met alle uitdagingen kunnen ondersteunen.
Zullen we jou bellen?
Wij leren je graag kennen! Laat je gegevens achter en we nemen contact op om een eerste gesprek in te plannen.
Heb je onze naam gezien maar weet je niet waarom?
Misschien heb je post gekregen van ons of heb je de naam ‘Acura’ op je bankafschrift zien staan. Dat kan: dan ben je verzekerd bij één van onze tussenpersonen. Wij zijn namelijk een serviceprovider voor tussenpersonen. Dit houdt in dat we zaken als administratie en digitalisering uit handen nemen van je tussenpersoon, zodat deze jou optimaal kan helpen. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met je tussenpersoon.
Heb je schade?
Dan kun je deze direct bij ons melden. Wij zorgen dat de schade dan zo snel mogelijk in behandeling wordt genomen.
Heb je een andere vraag? Neem dan contact op met je tussenpersoon.
Veelgestelde vragen
Van iedere factuur ontvang je ook een eerste en tweede herinnering. Indien je communicatie via de mail gaat kan deze in je ongewenste e-mail terecht zijn gekomen. Wij adviseren je om deze na te kijken.
Wij adviseren je contact op te nemen met je tussenpersoon. Je tussenpersoon kan je helpen om de gevolgen van de verhuizing op je verzekeringen met je door te spreken. Mogelijk wens je aanvullende verzekeringen en/of dienen de bestaande verzekeringen gewijzigd te worden.
Wij adviseren je contact op te nemen met je tussenpersoon. Zij kunnen je van uitgebreid advies voorzien en uitleggen welke dekkingsmogelijkheden er zijn.
Wij adviseren je contact op te nemen met je tussenpersoon. Het internationale verzekeringsbewijs wordt meegestuurd met de polis en ieder jaar op de hoofdpremievervaldatum. Je kunt deze dus in de meeste gevallen in PDF formaat terugvinden in de e-mails die je eerder via Acura heeft ontvangen. Je kunt ook inloggen in de Zekerheden App. Daar kun je eveneens eenvoudig het internationale verzekeringsbewijs downloaden. Indien je in de tussentijd wijzigt van voertuig, ontvang je bij ontvangst van het nieuwe polisaanhangsel, ook je nieuwe verzekeringsbewijs.
Wij hebben voor jou een uitgebreide informatiepagina gemaakt. Je vindt alle informatie op deze pagina.
De gegevens van je tussenpersoon kun je eenvoudig terugvinden op het polisaanhangsel of de daarbij behorende begeleidende brief of e-mails. Wij kunnen niet in de agenda van je tussenpersoon en dus ook geen afspraak voor je maken. Op de website van je tussenpersoon kun je veelal de contactgegevens terugvinden en een terugbelverzoek achterlaten of een e-mailadres terugvinden.
Natuurlijk vinden wij het jammer als je je polis op wilt zeggen. Wij adviseren je om hiervoor contact op te nemen met je tussenpersoon. Je tussenpersoon kan de gevolgen van de opzegging met je doorspreken.
Hiervoor kun je gebruikmaken van de Zekerheden App of Uw Polismap. Hier kun je je polisoverzicht en polis/groene kaart in pdf-vorm inzien, en eventueel afdrukken.
Kom je hier niet helemaal uit? Wij adviseren je contact op te nemen met je tussenpersoon. Je tussenpersoon heeft altijd toegang tot je verzekeringsgegevens en kan eenvoudig een kopie van je polis verstrekken.
Je kunt een account aanmaken met je e-mailadres, geboortedatum en relatienummer. Vervolgens sturen wij je een 10-cijferige code sturen om dit aangemaakte account te activeren.
Inloggen op Acura kan via de volgende link.
Inloggen op Uw Polismap kan via de volgende link.
Ga eerst naar de website van Verzuimsignaal. Voer daarna uw persoonlijke inlogcodes in. Het betreft een loginnaam en een wachtwoord. Zo komt u in uw verzuimsysteem, namelijk Verzuimsignaal. Zichtbaar worden uw bedrijfsgegevens en ingevoerde werknemers. Indien u uw gegevens kwijt bent vernemen wij dat graag.
Voor een uitleg van Verzuimsignaal kun je deze snelgids bekijken.
Je polisvoorwaarden worden digitaal meegestuurd met je polis. Wij adviseren je om in de historie van je mailbox te kijken. Vermoedelijk tref je daar een e-mail aan waarbij ook de polisvoorwaarden zijn bijgesloten. Daarnaast hebben wij voor jou een omgeving gemaakt waarbij je de polisvoorwaarden, zoals die genoemd staan op je polisblad, nog eens rustig na kunt lezen.
Via de Zekerheden App of Uw Polismap kun je je polissen en polisvoorwaarden inzien.
Kom je hier niet uit? Dan adviseren we je contact op te nemen met je tussenpersoon. Weet je niet wie je tussenpersoon is en kun je ook geen e-mails terugvinden in je mailbox? Dan kun je ons bellen via 088-7654000. Wij zoeken de gegevens er dan voor je bij.
Je tussenpersoon is degene waar je je verzekeringen hebt ondergebracht en die jou heeft geadviseerd over je verzekeringen. De gegevens van je tussenpersoon kun je terugvinden op je polisaanhangsel of in de begeleidende e-mail.