Inkoop
Omdat we voor een groot aantal tussenpersonen werken en al een marktpositie hebben verworven, kunnen we een groot aantal risico’s verzekeren bij verzekeraars. Wij gaan voor de beste oplossingen: als wij het niet durven, dan durft niemand het. Doordat wij groot inkopen, hebben we interessante inkoopvoordelen. Deze delen we met onze tussenpersonen.
Schadebehandeling
Als verlengstuk van jouw organisatie kunnen we de volledige schadebehandeling voor je verzorgen. Jouw klanten kunnen direct en eenvoudig hun schade bij ons melden. Wij zorgen voor de complete afwikkeling, zodat jij hier geen omkijken naar hebt.
We werken al jaren met meer dan 100 aangesloten kantoren samen die gevestigd zijn door heel Nederland. Door onze contacten, kennis en kunde zorgen wij voor een optimale klantbeleving, zodat de klant tevreden is én blijft.
Digitale oplossingen
We hebben een aantal slimme oplossingen die het administratieve werk voor jou optimaliseren. Zo houd je tijd over voor een kop koffie met je klanten.
- Extranet: hierin kan je nieuwe polissen aanvragen, mutaties doorvoeren en klantgegevens beheren.
- Financiële Administratie: hierin worden bestanden aangeleverd die inzage geven in jouw portefeuilleverdeling, groei, portefeuilleoverzicht en andere overzichten die jou helpen om te kunnen ondernemen.
- Scienta: Dit is ons digitaal informatiekanaal van onze verzekeringsproducten. Je vindt hier onder andere handboeken, productinformatie, aankondigingen en aanvraagformulieren.
- Automeld: Specifiek gericht op garagehouders, zodat ze eenvoudig auto’s aan- en af kunnen melden uit de handelsvoorraad.
- Uw polismap: Een omgeving voor jouw klanten (de consument) waarin ze hun gegevens kunnen inzien en wijzigingen kunnen doorgeven.
Telefoonservice
Als je in een gesprek zit met een klant of onderweg bent, ben je telefonisch niet bereikbaar. Je wilt tenslotte niet gestoord worden en je volledig op het advies voor de klant richten. Wij zorgen ervoor dat jij in zulke situaties tóch bereikbaar bent. Onze medewerkers nemen de telefoon op met jouw bedrijfsnaam en verwerken de besproken informatie in een gespreksverslag. Deze krijg je per mail toegestuurd en wordt verwerkt in Extranet.
Wat klanten over ons zeggen
Hoe kunnen we jou helpen?
Wij zijn dienstbaar en wij faciliteren. Dat zit in ons bloed, dat geeft ons bestaansrecht en daar krijgen we energie van. Zonder jou, de adviseur, bestaat er geen Acura. Daarom willen we jou goed leren kennen, zodat we jou met alle uitdagingen kunnen ondersteunen.
Zullen we jou bellen?
Wij leren je graag kennen! Laat je gegevens achter en we nemen contact op om een eerste gesprek in te plannen.